March 30, 2011

menyimpang

Assalammualaikum ....

Actually pos kali neh saje jek nak kasi tau sume-sume lar yg aku neh praktikal menyimpang dari ape yang aku belajar .
 Dari IT programming then ke Marketing bahagian Consumer Sales . 
Hehehehe ... 
Tp x kisah ler aku minat habis dengan bahagian Marketing neh tp ianya menuntut masa n tenaga aku...
Ade je event2 yang aku kena ikot ... 
Almaklum ler nak tarik customer ... 
Neh ada antara event2 yg dah aku ikut lar sepanjang bt sales di merata-rata Johor :

* Kluang Book Fair
* Festival Palestin
* Festival Flora & Fauna
* Pesta Kain Tangkak
* Pc Fair
* Pc Expo
* Streamyx Party

Macam2 lagi la event dah aku bt . 
Penat cz sabtu ahad pun masih sibok bekerja . 
Bak kate anak buah aku "kau neh kerja mengalahkan indon ler"...
Ciannyer aku ..... 
Nasib ler xde bf nk jaga hati cz aku xde masa untuk diri sendiri pun ....
Hehehe....
K itu ajela utk pos kali neh ...
Muahhhh cyg kt diri aku sendiri ....