March 31, 2011

aku single !!!!

Hai... Hai... Hai....
Sbelum neh ade ler post pasal chenta hatikuh ohhh ...
Now i'm single la ..
Selepas aku dilayan bagai sampah yang boleh disepak dan ditampar ..
Agak tragik ler kisah aku brchenta neh ...
Ingatkan dah 4 taon kapel aku dah faham dia rupanya dia x mcm yang aku fikirkan ....
Tragedi yang akan aku ingat sampai bila-bila la ...
Dayuskan seorang lelaki memukul wanita ...
Kununyer sayang tp bler marah sampai naik tangan n kaki ....
Selama neh aku boleh sabar tp skg KAU DAH LEBIH !!!!
Muka membengkak , hidung membiru , tangan luka dan yang paling penting HATI aku terluka ...
isk aku da fobia dengan lelaki n nk kapel lagi aku takot yang teramat ....
Huaaaaaaaa aku x sedia nk menerima kapel lagi ...
Hope pasni aku jmpe orang yang betul2 sayang kt aku .....
Mudah2an . hehe neh sume salah sbb x dengar cakap bapak aku ...
Aku boleh hidup tanpa CINTA ....