August 24, 2011

Sebulan Puasa

Salam semua :))
Hai3 ape khabar sume ...
Saje la nak conteng-conteng kt blog aku neh ..
HEHE :p
Alkisah nk cerita pasal puasa ...
Mula 1 August sampai 25 Augus iaitu puasa pertama sampai ke 25 ..
Hah kenapa ??
Actually dari hari 1st puasa aku puasa dgn kawan2...
Tak dapat pun nk puasa dgn family lagi ...
HUKHUK sedih la :((
Tapi ape boleh buat ,
Keadaan tak mengizinkan aku untuk sahur dan buka bersama ..
Kat cni aku sahur n buka dgn kwn2 sume ...
Housemate , member2 kelas n kwn2 laen ..
Pape pun happy :))
Kadang2 masak sendiri , kadang2 makan luar , pergi bazar dan sebagainya ...
N harini hari terakhir aku buka bersama mereka semua ...
Pasal ape ???
Pasal aku nak balik kampung ...
Yeahhhh hoooreeeyyy balik lampung ...
<:)))))>
Sekian sahaja :D

August 21, 2011

Iftar with Beloved Classmate

Assalammualaikum :))
Saje jela nak mencoret moment terindah bersama kwn2 kelas <3
Muaxxx lebiu pada sume yang melibatkan diri dalam majlis iftar kita neh ..
HEHE , even sblm berlakunya majlis neh mcm2 ler berlaku ..
Kepeningan incik coordinator nk mengatur rancangan iftar bersama :D
Lastly pada jam 7.20p.m berlangsungnya majlis yang telah dirancang ..
Kitorang sume 31 penduduk kelas datang memeriahkan majlis n ade tetamu istimewa
Sape ekk tetamu isttimewa ??
HAHA itulah MAMA kami Pn Suziwati :))
Mama kami neh sporting sgt tau :p

Actually neh smbutan iftar kedua kelas kitorang la ..
Sejak 2 tahun setengah kita orang sume dok Dungun ...
N dis is last iftar bersama DIPS1 :((
N this is the best iftar ever :))
Thanks to all ....

Adelah cket gmbar dr HP cabuk aku neh :))









August 19, 2011

dis song make me sad :((

Mercun & Raya

Salam semua :))
Malam neh de plak mood nek menulis di blog ksayangan aku neh ..
KEH KEH KEH ....
Apasal lar aku gelak begitu rupa ..
HEHE ~>.<
Actually nak cerita pasal aku n housemate lain main mercun kat pantai ..
Nak dijadikan cerita kitorg neh g kuar saje nk release tension ..
G makan aiskrim kt pantai ..
Ala pantai kt UITM tuh ..
Then dok kt bangku menikmati pemandangan indah malam yang tenang lagi aman ..
Ada lar abg2 neh gb gf dia main mercun ..
Aku ntah melatah passal ape ..
Ke abg tuh salah dengar ..
Lastly kitorang main mercun lar ..
Haha ..
Nice but takot sbb dorang suka baling dekat aku ..
Huaaawaaaa ~~


so sekian sahaja >>:))<<


August 14, 2011

MY ALL by Mariah Carey

I am thinking of you
In my sleepless solitude tonight
If it’s wrong to love you
Then my heart just won’t let me right
Cause I’ve drowned in you
And I won’t pull through
Without you by my side
I’d give my all to have
Just one more night with you
I’d risk my life to feel
Your body next to mine
Cause I can’t go on
Living in the memory of our song
I’d give my all for your love tonight
Baby can you feel me
Imagining I’m looking in your eyes
I can see you clearly
Vividly emblazoned in my mind
And yet you’re so far
Like a distant star
I’m wishing on tonight
I’d give my all to have
Just one more night with you
I’d risk my life to feel
Your body next to mine
Cause I can’t go on
Living in the memory of our song
I’d give my all for your love tonight
I’d give my all to have
Just one more night with you
I’d risk my life to feel
Your body next to mine
Cause I can’t go on
Living in the memory of our song
I’d give my all for your love tonight
Give my all for your love
Tonight 

Aku :))



Aku belajar DIAM dari banyaknya BICARA ,


Aku belajar SABAR dari sebuah KEMARAHAN


Aku belajar KESUSAHAN dari hidup SENANG


Aku belajar MENGALAH dari satu KEEGOISAN


Aku belajar MENANGIS dari suatu KEBAHAGIAAN


Aku belajar KEIKHLASAN dari KEPEDIHAN


Aku belajar TAQWA dari KEKUFURAN


Aku belajar TAWAKAL dari UJIAN


Dan aku REDHA dari satu KETENTUAN ALLAH


Tuhan punya alasan bagi mereka yang melakukan kejahatan


dan ALLAH tak pernah TIDUR dalam memberi KEADILAN :))

August 13, 2011

Atasi Pujuk Rayu Lelaki


Cinta, sayang, janji sehidup semati adalah ungkapan yang selalu membuatkan manusia hilang pertimbangan. Bahkan, ada yang sanggup mengorbankan maruah diri demi mendapatkan sesuatu yang tidak pasti. Justeru, tip kali ini memberikan panduan kepada wanita agar lebih rasional dalam membuat pilihan keputusan hidup agarselamat dari kehancuran masa depan.
Apabila anda bercinta dengan pasangan anda pastikan dia seorang yang mampu menjalankan tanggungjawab secaragentlemenbukan sahaja di hadapan anda tetapi juga dihadapan wali anda.
Perasaan sayang dancintaadalah naluri yang dikurniakan Tuhan untuk anda gunakan dengan betul dan sesuai pada masa danorangnya. Jangan dek kerana perasaan itu anda kecundang sebelum berjuang.
Wanita yang berakal waras dan mempunyai jiwa yang kuat akan sentiasa meletakkan tanggungjawab terhadap agama dan ibu bapa sebagai satu keutamaan. Jika tidak fikirkan untuk kepentingan masa depan.
Janji yang ditaburkan oleh golongan lelaki yang berselindungdi sebalik mulut yang manisperlu diselidiki dengan baik dan memberikan masa untuk anda menilai dengan iman dan takwa bukannya penilaian luaran semata-mata.
Budi baik yang ditunjukkan melalui perbuatan fizikal, pujukan mulut yang bermada sertataburan harta yang melimpah ruah belum pasti dapat menjanjikan kebahagianyang diharapkan berkekalan dalam perkahwinan.
Lelaki yang bertanggungjawab tidak akan melakukan perkara yang dikeji kerana takutkan Tuhan dan sentiasa barhati-hati dalam perbuatan dan perkataan agar tidak membawa perhubungan yang merosakkan.
Wanita yang bijaktidak akan sama sekali termakan pujuk rayu yang mengasyikkan. Sebaliknya, sentiasa meletakkan kepentingan agama dan adat ketimuran sebagai langkah memulakan kebaikan dalam kehidupan.

Kenapa Wanita Suka Merajuk


SIKAP lelaki yang dikatakan tidak peka dengan kehendak dan keperluan wanita dikenal pasti antara punca yang boleh menimbulkan ketegangan dalam perhubungan, sekali gus boleh membawa kepada putusnya hubungan sekiranya tiada percubaan untuk meleraikan kekusutan yang timbul.
Perbezaaan pendapat juga secara tidak langsung boleh menimbulkan salah faham terutama dalam perhubungan yang terjalin.
Wanita sering dikaitkan dengan unsur sensitiviti yang berkaitan dengan emosi. Pelbagai tanggapan diberikan terhadap wanita di atas sikap dan perlakuan wanita yang dilihat secara kasarnya begitu sensitif dan emosional dalam menangani isu yang berkaitan..
Disebabkan kawalan emosi yang kurang stabil dan lemah itulah menyebabkan wanita banyak dikaitkan dengan elemen kelemahan seperti bersikap suka marah-marah, manja tak kena tempat, suka menangis tidak tentu pasal, naik angin hingga berangin orang sekelilingnya, suka sakit hati, rajuk hati, kecil hati hingga sikap ini membuat wanita menjeruk hati dan makan hati.
Sikap sebegitu dilihat satu kelemahan bagi wanita kerana mereka dikatakan tidak rasional dan kurang fokus terhadap masalah yang dihadapinya. Malah, wanita dilihat tidak berupaya untuk menjalankan kerja yang lebih berat khususnya mengetuai sesuatu jabatan atau pasukan disebabkan kawalan emosi yang lemah dalam menangani sesuatu permasalahan.
Satu kajian yang dijalankan mendapati kebanyakan lelaki berpendapat isu seperti tidak mengingati tarikh istimewa khususnya hari jadi teman wanita dan ulang tahun adalah perkara remeh sedangkan wanita menganggap peristiwa berkenaan sesuatu yang cukup istimewa dalam hidup mereka.
Kajian itu adalah untuk mengetahui persepsi responden terhadap aspek merajuk dan apa tindakan dalam mengatasi sikap merajuk yang dianggap boleh menyebabkan keruntuhan sesuatu perhubungan.
Begitupun, tidak kira apapun tanggapan negatif terhadap turun naik emosi wanita itu yang menyebabkan mereka sering bertindak di luar kawalan, wanita itu sendiri ada alasan tersendiri terhadap setiap sikap itu.
Dalam kajian yang dijalankan terhadap lebih 100 responden berusia antara 25 tahun hingga 47 tahun itu, didapati jawapan responden wanita hanya difokuskan kepada aspek kekeluargaan dan sikap pasangan mereka, dan tidak ditumpukan pada aspek rakan serta kerjaya meskipun soalan dikemukakan tidak tertumpu kepada perhubungan tertentu.
Ada responden wanita yang menyatakan mereka mudah berkecil hati apabila teman lelaki atau suami mereka tidak memuji masakannya atau memuji wanita lain di hadapan mereka.
Dalam hubungan itu, berdasarkan pemerhatian lelaki akan cuba memujuk wanita berkenaan, tetapi apa yang menjadi masalah apabila pada satu peringkat lelaki mulai bosan dengan sikap yang dianggap keterlaluan itu.
Jenuhlah teman lelaki atau suami wanita itu menggunakan pelbagai strategi untuk memujuk hingga menimbulkan kebosanan untuk terus memujuk jika apa juga yang dilakukan tidak diendahkan oleh wanita yang begitu kuat rajuknya itu. Sampai pada satu peringkat, akan kedengaran lelaki yang sudah bosan dengan rajuk wanita dan membiarkan sikapnya.
Malah, dalam kajian yang dilakukan itu ada responden lelaki yang mengatakan wanita sensitif tidak tentu pasal kerana inginkan perhatian sedangkan lelaki banyak perkara penting yang mereka hendak fikir. Ini secara tidak langsung menunjukkan jika pada peringkat itu wanita masih bersikap sebegitu, perhubungan yang dijalin mungkin akan sampai ke tahap noktah.
Berdasarkan pelbagai jawapan yang diberikan responden lelaki itu bolehlah dijadikan panduan dan sempadan kepada wanita bahawa merajuk yang keterlaluan akan mendatangkan kebosanan pada pihak lelaki. Janganlah menjadikan merajuk itu sebagai senjata dalam sesuatu perhubungan, tetapi jadikan merajuk itu sebagai satu imej untuk menunjukkan pada suami atau teman lelaki bahawa ada masa dan ketikanya tindakan mereka itu salah dan perlukan satu perubahan bagi membentuk perhubungan yang lebih baik.
Hasilan kajian itu diringkaskan seperti berikut:
Apa yang menyebabkan wanita suka merajuk?
(Bagi soalan ini ditujukan kepada responden wanita yang berada dalam kategori umur 25 – 45 tahun yang sudah berumahtangga dan masih bujang)
1. Keinginan tidak diambil perhatian oleh pasangan lelaki/suami dan mereka tidak ambil kisah akan perasaan keinginan wanita itu.
2. Tidak sensitif terhadap perasaan wanita yang prihatin dalam sesuatu perkara dan pasangan hanya memandang remeh segala pandangan wanita.
3. Tidak peka pada hari-hari istimewa pasangan dan kena diberitahu pada pasangan mengenai hal itu.
4. Memuji wanita lain di depan isteri/teman wanita.
5. Menyindir mengenai imej dan personaliti isteri/teman wanita dan membandingkan dengan wanita lain.
6. Tidak menjamah atau makan makanan yang disediakan kerana dirasakan tidak sedap atau tidak kena selera.
7. Tidak memuji pasangan pada ketika pasangan perlu pujian itu.
8. Suami/teman lelaki lebih suka bercakap dan bergurau dengan teman sekerja wanita atau lelaki berbanding isteri/teman wanita.
9. Kedekut dan tidak suka mengeluarkan belanja untuk keperluan isteri/teman wanita.
10. Suka memerintah dan tidak suka membantu kerja rumah. Suka mengkritik isteri yang sibuk membuat kerja rumah, tetapi tidak mahu menolong.
11. Selalu keluar rumah dan balik lewat, tetapi tidak memberitahu sebab mengapa pulang lewat dan sebagainya.
12. Tidak suka membeli buah tangan pada anak dan isteri apabila balik dari kerja dan sebagainya.
13. Tidak suka berhubung dengan telefon dan sistem pesanan ringkas (SMS) jika ada kerja luar atau berpergian.
14. Suami melebihkan ibu bapa dan adik beradiknya dan sanggup berhabisan untuk mereka, tetapi tidak mempedulikan keluarga sendiri.
15. Sering memberi pujian dan senyuman yang mesra untuk orang lain, tetapi dengan pasangan atau anak isteri garang dan tidak mesra.
16. Ada duit digunakan untuk belanja rakan dan saudara mara sedangkan anak isteri di ketepikan.
17. Mudah mesra dengan orang lain, tetapi tidak mesra dengan keluarga sendiri.
18. Bila balik kampung isteri, bersikap dingin dan tidak mesra.
19. Tidak membela anak isteri apabila ada saudara mara dan ipar duai menyindir kekurangan anak isteri.
20. Tidak suka menemani isteri membeli belah kerana malas hendak melayan isteri
21. Tidak suka membelai mesra anak isteri pada saat anak isteri memerlukan seperti anak isteri sakit atau meraikan kejayaan mereka.
22. Suka bercakap kasar dan menengking pada anak isteri.
23. Tidak suka meraikan hari istimewa isteri seperti isteri naik pangkat dan sebagainya.
Mengapa wanita suka merajuk?
(Bagi soalan ini ditujukan kepada responden lelaki yang berada dalam kategori umur 25 – 47 tahun. Responden lelaki ini berada dalam kategori bujang dan yang sudah berumahtangga).
1. Wanita suka melihat sesuatu perkara remeh bagi lelaki itu sebagai perkara besar, contohnya soal pilih gerai makan. Wanita cerewet mengenai pemilihan gerai makan sehingga suka tarik muka jika gerai itu tidak berkenan di hati sedangkan lelaki anggap soal makan di mana saja boleh.
2. Wanita sensitif tidak tentu pasal kerana inginkan perhatian sedangkan lelaki banyak perkara penting yang mereka hendak fikir.
3. Wanita suka sangat diberikan perhatian dan manja tidak bertempat dan sikap ini menyebabkan mereka sentiasa ‘syok sendiri’ dan suka dipuji, jika tidak dipuji mereka akan merajuk.
4. Wanita terlalu perasan dan mudah menjeruk perasaan kerana sering mengharapkan lelaki memahami mereka sedangkan mereka tidak mahu memahami lelaki.
5. Lelaki tidak suka menunjukkan perasaan mereka melalui kata-kata, tetapi hanya memerhati dan bersikap tanggungjawab pada wanita. Wanita kena menerima hakikat itu.
6. Suka membeli-belah terlalu lama hingga memb
osankan lelaki, ini sebabnya lelaki malas dan tidak beri perhatian pada sikap wanita yang suka sangat menghabiskan masa untuk tujuan itu.
7. Terlalu banyak cakap mengenai diri orang lain dan mudah ke arah ‘mengata dan mengutuk’ jika dilayan kata-kata mereka, ini menyebabkan lelaki suka berdiam diri.
8. Lelaki lebih suka menyuarakan perasaan hati mereka melalui perbuatan dan bukan perkataan.
9. Lelaki suka berdiam diri dan tidak suka bising dan ini tidak bermakna mereka tidak prihatin kepada teman wanita atau anak dan isteri.
10. Lelaki tidak suka diperintah, dikongkong dan dikawal dan jika isteri atau teman wanita melakukan pengawalan itu pada lelaki, lelaki akan bosan dan tidak akan memberi perhatian kepada apa juga permintaan wanita.
11. Wanita kurang bijak dalam melahirkan kasih sayang melalui perbuatan menunjukkan kasih sayang pada pasangan, tetapi hanya mengharapkan pasangan memberi kasih sayang itu.
12. Jangan terlalu bergantung pada suami dan teman lelaki pada perkara yang mampu wanita lakukan, tetapi wanita suka bergantung harap sangat pada suami dengan tujuan agar suami sentiasa berada di samping mereka. Ini tidak digemari suami/teman lelaki.
13. Wanita mesti memahami diri mereka sendiri dan peranan mereka, dan ubahlah perangai mengikut peringkat umur dan keperluan. Jika masih muda elok juga jika merajuk, tetapi jika sudah mempunyai anak ramai dan berusia, janganlah selalu merajuk – buruk!
14. Wanita jadikan diri mereka contoh yang baik dan merajuk memburukkan persepsi lelaki, jadi janganlah bersikap seperti budak-budak kecil.
15. Wanita suka bertanya itu ini pada suami/teman lelaki tetapi tidak suka pada jawapan yang diberikan oleh suami/teman lelaki. Ini membuatkan suami/teman bosan untuk melayan soalan wanita itu.
16. Wanita banyak maksud dan tujuan dalam perbuatan mereka, jika dilayan, mereka kadangkala mengambil kesempatan daripada keprihatinan yang diberikan kepada mereka.
17. Wanita jangan suka menunjuk-nunjuk kecantikan, kepandaian dan kekayaan mereka dan sebagainya dan inginkan dilayan ala ‘puteri’ kerana kelebihan itu hingga membodohkan lelaki. Lelaki tidak ada minat untuk melayan kerenah wanita seperti itu.

Attention Housemate Ku Semua

Wolla n selamat berbuka sume :))
Adala mende nk cot cet disini ..
Neh sume gara-gara housemate aku jugak ler ..
ADESHHHH ak tak thu ler nk cakap guana ..
Cuma nak pesan ler kt housemate2 ak ..
Kita neh hidup serumah ..
So jgn ler asik dok kt bilik memerap bt hal sendiri ..
Tolong menolong la ..
Cuba lar gotong royong ckit ..
Sapu lantai , mop ker , neh tak ..
Kalu ak tak bt tade orang nk bt ..
Jgn lar cmni ..
Masing-masing dah besar ..
Ak diam je malas nak cakap banyak ..
Kang ade yang tak puas ati , ade yang marah ..
So paham2 lar ..
TOLONG ye kawan2 serumahku ..
Sekian Terima Kasih :))

HAHAHA

Susah seyh ada mista kasih ..
Ada time tertentu aje ley call dia , ley sms dia , ley 3G dia ..
Lain2 time me alone ajela ..
Sian kn sy ..
Sob .. Sob .. Sob ..
Aku slalu ckp "Sy slalu menulis untuk lupakan awk" ..
Hmm bila saya perlu awak , 
Bila saya rindu awak ,
Bila saya nk awak thu sesuatu ..
Tapi awak xde ..
Awak jauh ,
Xclear ..
Tapi awak tak pecaya kt saya ..
Awak ckp sy main Pesbuk aje ..
Saya sedih tau , 
Benda yang awak tak suka so saya tak buat la ..
Isk tolong ler paham ...
Saya geram sangat kt awak tau ...
Heishh geram !!!
Tapi awak bler saya ckp , gelak ...
HEHEHEHE cm tade pape , 
Sebenarnya marah kt saya then awak dok ler cakap aje ...
DUSHHH rasa nk ciom aje awak neh ..
Wutever I LOVE U !!
Okee please remamber n understand that i l.o.v.e. you !

Hanya Pendapat

salam sume :))
sy disini lagi utk memenuhkan blog yg x penuh2 neh ..
pasal single ..
siapa kata jadi single ni tak best dan kesunyian ?
sebenarnya , single ni best ! kita bebas buat apa saja yang kita suka . x perlu memeningkan kepala dengan memikirkan masalah pakwe @ makwe . x perlu nak menangis , x perlu nak sakit hati , x perlu nak bergaduh , x perlu nak cemburu . senang kata x adalah istilah " tension " .
lagi satu , single ni sebenarnya tak sunyi pun . selagi kita punya kawan dan keluarga di sisi , tiada istilah sunyi . :)




Pagiku Ceria

Salam n Morning uollss :))
Hehe pagi sy sgt ceria hari ni ..
Nak thu kenapa ?
HEHE sy dpt berbual mesra dengan mista kasih ..
Kami xdpt lar dok sama2 berbual cuma blh 3G aje ..
Cukup lar utk hilang hanya secebis rindu ..
Cewahhhh padahal mlm td mrh gler kt dia ..
Heishh marah sayang ler katakan ..
N kami neh slalu la gaduh atas alasan yang kecik tapi jap je ..
Saja nk menyakitkan hati gtu ..
HAHA , honestly i MISS HIM so much ..
Waiting time to meet him soon ..
Pa , Tha always lve u  <3
U always make me smiles :D ,
Make my life colorful n
Make me happy , happy , happy person in the world ..
LOVE U PA !<3 muahh

August 12, 2011

S.e.n.g.e.t.

video

Salam sume :))
hehe ade ckit video untuk tontonan uollss ..
dia neh hosemate ak ler ..
Nabiha Nabiok !!
Senget pnye bodak :D
Hobi dia neh menyanyi ,
neh ak curik masa dia tengah syok nyanyi ..
dipersembahkan 
"Berdua Bersatu"
versi
Nabiha Nabiok Senget :p
<3

Tak Puas Hati

Salam sume :))
Heishh ade storie ler nk tulis kt cni ..
Pasal ketakpuasan hati neh ..
Sakit ati pun ada gak ler ..
Alkisah ade la sorang hamba Allah neh ..
Dia dah cuti sminggu ler minggu neh ..
Then dok umah ,
okeee ley admit ler yang die dok busy kemas umah ..
tapi cm ape ekk ,
msg pn x ley , cll pn kejap aje ..
sbelum neh tade mslh pn nk cll nk sms ..
cm gian pn aade , then dh kt umah ak phm ler x ley nk sms n cll sbb x clear ..
neh line clear tp cm hampeh ..
ak neh cm terhegeh2 plak msg die ..
bayangkan ak ley terkira sehari dia msg 4x aje sedangkan ak msg dia 11x ..
heisshhh shit !!!
xley terima ckit la dia cmni ..
Hmmmm pastu td cll ckp hp dlm kereta lh ape lh ..
then ley terus letak fone cenggitu aje ..
lagi bengang dia bt ak cmtu ..
eiiishhh benci la !!!!

BENCI OKEH !!!!

August 10, 2011

Kompius

Salam sume ..
Ada siket kompius dalam kepala otak aku neh la .
Hmmm aku de kwn gn org neh ..
Dia neh suami orang n beristeri dua ..
Dok pnye termenung dalam kereta tadi de la terfkr ape yg aku bt neh btl ker ..
HUH tensionnyer ..
Aku dah syg kt dia la ..
Ape patot aku buat neh ..???
Ouh kepala tolong la jangan fikir lagi ..

August 7, 2011

Aku sedih ;((

Salam sume :)
Sob....Sob.....;((
Alkisah ler ak dah sem 5 skg neh ..
Sbelum final year kena la carik projek akhir ..
Masalah ak sedih sgt neh pasal pe ?
Korang nk thu npe ???????
Adesssss sgala macam projek ak dah ditolak oleh supervisor ak ..
Gler siot dia tuh ..
Tajuk cukup baek pn kena reject ..
Masalahnye bkn satu kena reject neh dah kali ketiga tau ..
Bengang btol la pale ak ..
Serabut gler .!
Heishhh harap2 dalam 5 tajuk yg ak bagi sok de la satu yang dia terima ..
HUH !!!! kenapalah aku amek programming neh dulu ..
Kalu thu nk bt projek susah tamo ak amek ..
Penat pale otak ak nk fkr ..
Halamak .............
Ade plak ak terjun bangunan nanti .. HEHE
Anway neh salah satu dugaan aku sempena puasa yang btol2 bt ak serabut gler .!
All the best ditujukan pada diri saya sendiri ..
Hope kuat nk tempuh :))

August 6, 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah ..
arini dah puasa ke-6 ..
puasa di Dungun jauh dr kuage ..
nasib baek de kwn2 serumah utk buka puasa bersama ..
kitorang selalu masak mknan buka ..
berjimat lar katakan ..
hehe sambil mengeratkan silaturrahim sesama hosemate ..
mcm2 ragam ler ..
masa bt air cmtu, masa masak cmni, masa makan cmne plak la ..
tp best ..
bler lagi nk rasa pengalaman neh sumekn..

August 2, 2011

Ramadhan 2011

Salam ramadhan diucapkan kepada semua ..!
Hope dapat jalani bulan ramadhan yang mulia ini dan dapat keberkatan ..
Mudah-mudahan ... Amin :))
Neh tahun ketiga lar sambut ramadhan jauh dari keluarga ..
Ape nak buat dah belajar jauh ..
Tapi xpela , n dis is my 1st puasa di rumah sewa dengan housemate2 semua ..
Harap dibulan ramadhan neh dapat ler berjimat n tak membazir ..
Tu jela nk ucap kt cni ..
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak ..