April 8, 2012

Pabila Si Dia Marah

Emmm actually me n ah him baru je berperang
Hmm berperang coz me go out with my beloved friend shuk aloi ..
Heeee me don't tell him la ..
N tiba-tiba ah him call when i was at Cherating ..
HEEE terkejut beruk me , but
I steady lagik ..
HEHE he naik angin n marah ..
He tuduh me curang behind him ..
Actually me x buat ape pun with shuk ..
Only accompanish him pergi amek barang , eatin n we chit chat ..
I feel comfortable with shuk okayy for start our friendship ..
Dunno why la maybe we all memang baek ..
Kami x pernah salahkan antara satu sama lain atas benda-benda yg pernah terjadi ..

N ah him !
SHit he tuduh me macam macam la ..
Malam tuh kami bertekak n berperang habis lah ,
X ley tido seyh ,
Ade ke dia cakap x payah contact for 2 weeks .
What the ..... !!!
Hei dia x tahu ke aku x ley kalu sehari x dengau sore dia ..
Hishh sengal nk mati neh ..
Nasib baek pagi soknye dia text ..
Hiuhhh selamat aku xdela rindu sangat-sangat ...

N now we dah baek but he still perli-perli ..
X kisah la asalkan he always besides me ..
Dunno if he leave me ..
Aigooo hilang arah aku !
Love u pa !
Always n always :))