February 27, 2012

Without You

Tangan neh tetiba nak mencoret sesuatu ..
Dimalam yang panas membahang ..
Aku tanpa dia ..
Cuti aku sepi tanpa dia menemaniku ..
Sian seyh ..
Tapi ape nak buat dia sakit ..
Dia kena semput teruk ...
Sampai kena naik kapalterbang ..
Hiuhhh jauh dia melayang ..
Hari cuti aku dihabiskan dengan keluarga sahaja ..
Cuti yang paling baik n heaven :D
Actually neh 1st time aku tanpa dia di sisi ..
Dia patut faham aku nak dia datang ..
Nak dia datang jumpa aku even sekejap ..
Tapi apakan daya aku tetap cakap
"..... pa tak payah datang lah ....
........... cyg kesian nanti pa drive kereta sorang sorang
... pape jadi nanti cmne ..."
n dia pun ikut ape aku cakap ...
Lastly aku lah yang kempunan ...
Hmm wutever la ..
Ingat nak berpaling untuk mencari kasih baru ..
Tapi aku bukan orang yang curang ..
Aku masih setia pada dia ..
Pada dia yang aku sayang ..
Yang aku inginkan ..
Tapi entah lah ....
Semoga cepat sembuh tanpa aku disisi ..
Rindu dia sangat sangat ...