October 22, 2011

I need you

Good night all :D .. actually dah beberapa hari aku rasa kosong .. memang la kawan-kawan ada dekat aku , dia ada dekat aku .. tapi hakikatnya aku rasa kosong .. aku gembira luarannya tapi dalaman aku rasa sangat-sangat sedih .. tak tahu kenapa la .. mungkin banyak kerja yang menuntut aku rasa sangat stress .. :((

Aku perlu dia tapi dia selalu takde .. memang lar setiap hari dia call , kitorg bt 3G , tapi tu sume terbatas .. aku tak tahu la kenapa sehari dua hari tiga hari neh aku sangat la sensitif .. emm memang happy bila dengan dia , tapi bila saat aku perlukan dia , dia selalu takde di sisi aku .. tapi aku faham dan aku kena la harungi semua neh sebab aku dah terlibat dalam masalah yang aku cipta sendiri .. AKU SAYANG DIA !

Entah la ape yang ada dalam hati aku neh .. semuanya terbuku dan susah nak bagitau semua orang .. cuma aku nak dia ada .. itu aje .. hmm tapi tetap tak boleh .. sedih sangat-sangat ;(( apa pun tak boleh ~~