October 18, 2011

Fikir Sebentar

Dah lama rasanya tak update blog aku neh .. Hemm tiba-tiba cam ade nak dikongsi bersama .. Neh pasal someone yang ada dekat dalam hati aku .. aku ternakal la siket n telah terkantoi dengan dia ape yang aku buat .. then kena la ceramah siket panjang dari si dia .. si dia beri nasihat , tak langsung marah n tak langsung meninggi suara .. itu pasal aku cukup sayang dengan si dia .. si dia cakap dari sekarang awak perlu belajar jujur , hormat , setia dalam perhubungan .. jangan buat perkara yang boleh menimbulkan syak wasangka dalam perhubungan ..  dia nak yang terbaik dalam perhubungan .. kurangkan bersosial , lebihkan belajar .. dia nak aku fokus belajar biar mak ayah aku tak salahkan dia kalau ape-ape jadi tapi dia nak aku berjaya .. dia nak aku fikir ke depan .. nak aku fikir panjang .. hidup neh aku nak yang macam mana ? pengakhiran hidup aku yang macam mana .. berjaya , gembira , hidup bersama si dia dan lain-lain .. aku terdiam sebab memang aku tak penah terfikir jauh macam di fikirkan .. dia lelaki tanggungjawab besar .. perlu sediakan semuanya untuk aku .. dia tak nak nanti orang mengata aku ,, ehh fateh kenapa kau kahwin dengan dia .. ehh ape dia bagi kau lepas kahwin .. mana pergi tanggungjawab dia .. dia tak nak macam tu .. n aku hormat segala pendirian dia .. dan aku dah janji pada diri aku sendiri aku nak berubah .. tak penting pun aku nak bersosial sangat .. yang penting aku kena jaga hati aku sendiri , hati ibu ayah , keluarga n si dia yang teristimewa ..