September 13, 2012

Redha

salam ..
hati resah gelisah ..
kepala aduhh rasa nak pecah ..
aku betul sayang kat dia tapi sayang tuh tak thu berapa kua ..
hmm hati tak tetap ..
aku tak thu ape nak buat ..
memang dia terima diri aku seadanya ..
aku sangat berterima kasih ..
tapi ada satu perasaan yang terbuka dalam hati aku ..
ye aku katakan pada dia yang aku tak kuat ..
aku sanggup korbankan perasaan sendiri ..
andai kata aku perampas aku rela lepaskan ..
hati neh tetap sayang dia ..
dia suami orang ...
aku bercinta dengan suami orang ..
aku thu orang akan cakap aku giler ..
tade perasaan ke ..
cuba aku dekat tempat isteri dia ..
aku tak mintak tapi dia datang sendiri ..
aku mengelak tp makin dia menghampiri ..
hmm aku takut ..
ape patut aku buat ya Allah ..
aku dah buat solat istikharah ..
dan akhirnya aku nampak dia ..
ya Allah aku mohon kepadamu ..
berikan lah aku jalan terbaik ..
kebahagiaan dunia dan akhirat ..
andai dia jodohku aku terima seadanya ..