November 2, 2010

All bout me!

Nama diberi Nuur Faatihah bt Abdul Latiff . Anak kepada pasangan Latiff & Rosnah . Aku anak sulung drpd 6 adik bradik . Lahir pada 27 ogos 1989 lol . hehe ak suka no 27 tauuu . emm lagi ape ekk . aku neh simple jek. suka gelak2, makan2, marah pun suka gak tapi depends la sape buat aku marah . Yang penting aku happy selalu . hehehe...

Ayah garang tapi penyayang kowt . hehehe . tp ayah aku neh tegas lar n kena ikut cakap die aje . Buhsan tapi tu lar yang terbaek sebenarnya. Kadang aku neh jahat gak . Ape yang ayah aku tk kasi bt tu lar yang aku bt . hehehe tp aku baek tau. selalu jek tolong ayah aku kat kedai. Selalu lar mengelepet duit ayah aku . Haha tapi biler duit da habis baru gtau. Die cool jek.

Ibu aku neh sporting lar. Kalau ayah aku garang ibu aku neh slow ckit garangnya, Tapi garang jugak bila die marah. So langah selamat jangan lar lawan cakap die. hehehe. Ibu pandai masak lol. Balik cuti jek mesti aku soh ibu masak macam2 coz rindu sangat nak makan masakan ibu especially "asam pedas" terbaek wok .!

Adik beradik aku pulak skg neh. Adik bawah aku sebenarnya dah meninggal so adik seterusnyer lar ehh. Name adik perempuan aku namenyer Nuur Fazreena a.k.a gemok! hahaha aku suka panggil die gemok cz die paling besar antara adik beradik perempuan. Aku kakak tapi pendek. Tapi aku tak kisah pun. Skang umur die 16 taon. Sangat malas orangnye, keras kepala ckit lar, suke gado ngan aku. Kadang2 benci seyh die neh. Almaklum ler ayah aku sayang sangat die neh. Tapi ape nak buat biar ajela.

Then adik lelaki besar aku, Nazmi Hafizul. Ensem orangnyer n skang nie umur 13 taon. Kecik lagi la tapi belagak cam orang da besar sangat. hehehe. Die neh banyak "gf" seyh. Ntah pe lar yang perempuan suka sangat kat die. Banyak dapat surat cinte mengalahkan kakak die. Isk3 dak2 skang neh.

Next Nuur Atirah pulak. Cute sangat adik aku neh. Skang umur 11 taon. Ramai peminat jugak. Akak angkat lar, abang angkat lar, sume pun nak jadikan die neh terangkat. Ntah betul ke tak aku tak tau ler. Ibu aku cerita die neh gangster seyh kat skolah. Isk kat umah dok kena buli aje. haha lawak la pulak cmne lar rupe die jadi gangste kat skolah.

2nd last is Chubby a.k.a Nazreen Agos. Nama die sama gn arwah adik yang bawah aku. Ayah aku lar mandai jek g amek smula nama tuh. Die neh lembek ckit la dalam ramai2 adik beradik. Suka sangat maen game n berFB sampai ayah aku panggil die chubby virus. hahaha. Die neh suka sangat jaga kulit. Tamo maen kat luar katanya "ahh taknak lar maen kat luar, itam muka aku" haha cmtu lar kerenahnya. Selain sangat lambat biler buat keja.

Last skali adik a.k.a Nuur Adrissa. Nakal sangat lar, aduii tak boleh handle biler ngamok. Suka buat muka biler kena marah. Cute n kuat tido. Pegi sekola rajin tapi malas nak buat homework. So aku lar tukang buat kerjanya. Kena lar buat tulisan gigil. Die suka sangat buli abangnye chubby. Tapi pape pn mesti carik chubby. Even die kecik tapi sangat memahami n kelakar. Istimewanya die neh nak tahu ape? die tau cakap cina seyh... special..

Atok kesayangan aku tak lupa tau. Owez with meee.... Love u atok. Hajah Arbi binti Haji Adnan. Slalu jek jadi kuli atok dengan menghantar pisang2 yang banyak kerumah sesape yang disuruh. hahaha. Atok neh penggeli sangat n pembersih. Ntah lar .

LOVE MY FAMILY !<3