August 28, 2012

Beraya Bersama

Berhabuk sudah blog aku .
Berkulat sudah . HEEE
Neh nk habak mai cerita la ..
Pasal kami pogie beraya ..

HEEEE plan awal nk ke JB so pagi2 heading to JB ...
Nak pogie umah Biok kt Skudai ..
Tp aku g ckp kt dia Kulai .. HAH kan dh kena PIT sejibik ..
Padan muka aku :))

Then aku berkurung moden kelabu , si dia berjeans n berkemeja hijau ..
Match la kitorg semalam ..











HEHE sweet x kitorang ? senyuman sama okay !

Okay lastly kitorg smpi kt umah Biok ..
Taman Nusa Bestari 2 Skudai :)
Sampai2 je hujan lebat so kena lh sambut cm mak datin n dato ..
HEHE berpayung lah kitorang ..

Kat umah Biok ...
Sampai2 jek salam2 aku bergosip ler ape lagik ..
HEHE burok perangai :P
then makan ibu n ayh dh masak n bt air ..
Biok x senonoh makan mengalahkan tetamu ..
Then borak2 dengan ayah ..
Syg aku sakan plak borak dgn ayah .. HEHE

Okay rumah kedua ingtkn nk g umah kwn sekelas ..
Rupenye Biok bawak g mne nk thu x ?
Pogie umah kwn sekolah rendah dia ..
Alahmakkkkkk !
Bt biasa lh tp syg aku dh marah ..
Plan x ikut betul ..
Then soh Biok pujuk ckp nk g umah Sarah ..
HEEEE nasib dia sporting lagi nk ikut g umah Sarah :))
Thanks sayang !

Kat umah Sarah kitorg bergelak ketawa ..
Happy dh lama giler x jmpe sarah ..
Jumpa family dia jugak ..
HEEEE amek gambau snap2 lagik ..

Semalam kn bufday aku so Acong n Sarah sibok nk baling aku ...
HEEEE aku nk lari dh nasib ade syg ..
So aku dok blakang dia ...
HEHEHE so sweet XD

Lastly kitorg brpecah aku pulang n Biok ke rumah Ida ..
Dalam kereta macam2 kitorg borak kn bualkn ..
HEHE padahal sama je mende tuh ..
Then singgah makan kt Simpang Renggam ..
Sunyi sepi je kitorg makan penuh khusyuk ..
Sebab perut masing2 lapar gilak !
HAKHAK ~~

Pelik semua org pn suka tengok kitorg ..
Salah ke nk bercinta dengan org yg lebih tua ?
Rasa x salah pun ..
Tade kaitan pn dengan diorg ..
Mayb kitorg sweet ..
Bersyg sayang ..
Aku tade masalah pun nk malu dengan dia ..

HEEEE neh ade siket gambar untuk semua :)))





Me macik !










Him pacik !










Haziq n Biok
   





Sarah n dania







Kami agak blurrr







kami lagi :))







Tengs teman cyg beraya . XOXO





Sekian saja :)