April 4, 2011

Kejamnyer

Askum hai ....

Actually neh bkn cter baru la . Knp ekk org iri hati dengan apa yang kita ada . Orang nak memburuk-burukkan diri kita n ada juga manusia kejam yang xkenal kita then nak judge kita cm dia thu sgalanya . Aku xnk berdendam n harap sangat orang yang ske mengata n buat cter x btl tentang aku neh insaf n sedar . Xkan sampai Allah nk bagi pengajaran baru nk berubah kowt . Kata sayang n cinta tapi ape balasan yang aku dapat . Hmm pelik lar manusia . Rambut sama hitam tapi hati lain2 . Kata la slagi kau boleh kata . Aku x kisah cz yg thu ape sbenarnya aku , kau dan Tuhan . N mulut manusia sape yg ley tutup . Dosa korang dapat pahala aku pnyer . Habis cter kan . Dh xpyh aku dok pening2kan pale nk fikir hal kau . Jaga kain sendiri . Ingat kau pn ada kuarga . Harini mungkin hari aku . Tp x slamanya kau akan berada di atas . Ingat Allah bagi sama rata n cash skarang neh . Dah la makin hati sakit makin banyak benda yang x btl kita akan bt . Sudah la aku xkn buruk-burukkan kau pn . Malah aku doa agar kau cepat tersedar . Amin .............